Odstępstwo od reguły

Zakładając ten blog i nadając mu tytuł „…moje miasta” miałem na myśli miasta w Polsce. Nie przewidziałem chyba, że obiektyw mojego aparatu sięgnie poza granicę kraju. Ale cóż… skoro już zaliczyłem, to i zamieszczę kilka zdjęć

Guben widziany z Gubina – oba miasta dzieli tylko rzeka

IMG_5926

IMG_5927

Nysa Łużycka – rzeka graniczna. Po lewej stronie strona niemiecka. W oddali po prawej widać gubińską wyspę Teatralną

IMG_5934

Most – widok na miasto Guben

IMG_5932

I odwrotnie: ze strony niemieckiej na Gubin

IMG_5940

Budynki za rzeką to Polska 😉

IMG_5953

A to już sam Guben. Frankfurterstrasse

IMG_5936

Berlinerstrasse

IMG_5944

Jakiś plac lub skwer przy tej ulicy, którego nazwy nie znam

IMG_5946

Na koniec biegnąca wzdłuż Nysy Łużyckiej Gubinerstrasse, czyli po prostu ulica Gubińska

IMG_5951