Zdjęcia z niewiadomą

Tym razem nie udało mi się dokładnie zlokalizować, gdzie poniższe zdjęcia były robione. Mimo, iż korzystałem z dokładnej mapy, aplikacji Street View oraz mojej metody, o której już wcześniej pisałem.
Na pewno jest to gdzieś między Piotrkowem Trybunalskim a Sulejowem, ale nazwy tych miejscowości pozostaną anonimowe…

2 myśli na temat “Zdjęcia z niewiadomą

  1. Jeśli chodzi o lokalizację Pańskich fotografii to proponuję włączyć w telefonie zapis pozycji z GPS’u przy każdej wykonanej fotografii. Informacja będzie w metadanych zdjęcia. Wtedy dokładnie będzie Pan wiedział, gdzie wykonano daną fotografię.

    ozdrawiam.

    Polubione przez 1 osoba

  2. Dziękuję za wskazówkę. Tylko, że ja robię zdjęcia aparatem cyfrowym a nie telefonem, więc raczej taka opcja nie wchodzi w rachubę. Poza tym szczerze mówiąc, to lubię taką pracę „detektywa” podczas lokalizowania miejsc 🙂 Na blogu zamieszczam zdjęcia wsi, o których mało kto słyszał i chociaż w ten sposób pozostawiam po nich ślad. A niektóre miejsca są tak tak mało znane, że brak ich lokalizacji nie spędza mi snu z powiek 🙂 Są to zdjęcia „zrobione przy okazji” a cel jest zawsze dobrze znany 🙂 Pozdrawiam również

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.