Marzenie oczekujące spełnienia

Ślęża – samotny masyw leżący 30 km na południowy zachód od Wrocławia. Nadmienię, że z wrocławskiego wieżowca Sky Tower bardzo dobrze ją widać (tu gdzieś jest zdjęcie). Ślęża ma wysokość 728 m n.p.m. i jest porośnięta leśną gęstwiną. Pamiętam nawet ilustrację w książce do geografii w szkole podstawowej, już wtedy Ślęża mnie fascynowała. A potem ilekroć przejeżdżałem gdzieś w pobliżu, zawsze marzyłem, aby na nią się wspiąć.
Najczęściej widzę ją z autostrady między Legnicą a Wrocławiem (link) a ostatnio jechałem pociągiem przez Sobótkę i przejeżdżałem u jej podnóża (zobacz tutaj). Myślę, że jest to cel do osiągnięcia w najbliższym czasie.
Na zdjęciu samotna góra Ślęża, ponownie widziana z autostrady A4. Oddalona jest od nas o 17 km

Nie tak dawno zrealizowałem swoje poprzednie marzenie – wszedłem na wygasły wulkan – Ostrzycę. Chciałbym też zaliczyć Pustynię Błędowską – kilka lat temu byłem bardzo blisko, ale nie udało się…

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.