Po 35 latach

Próbowałem przypomnieć sobie, kiedy ostatni raz byłem w Jeleniej Górze (nie licząc przejazdów tranzytowych, których też było niewiele). Prawdopodobnie zwiedzałem to miasto ok. 35 lat temu – szmat czasu. Dlatego z przyjemnością wykorzystałem nadarzającą się okazję, by przypomnieć sobie dawne zakątki. Z Rynku udałem się oczywiście na dworzec kolejowy, po drodze robiąc zdjęcia na deptaku

Ul. Marii Konopnickiej

IMG_8749

Zaciekawiła mnie ta brama przy kaplicy, jakby dzieląca miasto. Niestety nie znalazłem nigdzie info na jej temat

Jelenia Góra - Konopnickiej 2

Łącznik między deptakiem a ul. Piłsudskiego i Bankową

Jelenia Góra - łącznik

Dalsza część deptaku to już ul. 1 Maja

Jelenia Góra - 1 Maja 1

IMG_8756 

Koniec deptaku, ale ul. Maja dalej się ciągnie

IMG_8759

Skrzyżowanie ul. 1 Maja z Wincentego Pola

Jelenia Góra - 1 Maja, Pola

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.